محمد حسین جوووونمحمد حسین جوووون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

آقــــــــایی که من باشم

3ماهگی و آخرین پست سال91

1391/12/29 20:27
538 بازدید
اشتراک گذاری

اوهو اوهو

سلام عرض شد خدمت دوست جونیای خودم حال و احوال خوبه دماغا چاغه؟!خوب خدارو شکر

ما هم شکر خدا خوبیم یه نفسی میاد و میره

خب دیگه چاغ سلامتی بسه بریم سراغ حال و هوای اینروزای خودم با مامانی جونم

اول از همه اینکه مامانم دیروز ببلاگمو دید بنده خدا چه ذوقی کرد برای اولین بار برق نگاهو تو چشاش دیدم

ای خدا یعنی میشه یه روزی مامانم بغلم کنه(آیکون یه نی نی که اشک شوق تو چشاش جم شدهنگران)

خدا خیرت بده خاله جون که دل مامانمو شاد کردی

الهی بحق همین روز و همین ساعت دلشاد بشی خاله جون

ضمنا با خاله جون قرار گذاشتیم تند تند ببلاگمو آپ کنیم تا مامانم هی هی بیاد ببلاگمو  بخونه از خود راضیو یه تنوعی باشه براش بلکه خودش هم سر ذوق اومد و چند خطی برامون نوشتچشم

 بقیش تو ادامه مطلبه

 دیگه اینکه امسال خاله جون به مامانم قول داده بود بخاطر من یه هفت سین خوشگل واسه مامانم درست کنه ولی تا جایی که بوش میاد نه از هفت سین خبری هست نه از سبزه بنده خدا خاله امسال  سه تا سبزه انداخته بود اونم بشکل مار ولی تا حالا که هیچکدومش سبز نشده تازشم یکی یکی داره تلفات میده  خدا هیچ خاله ای رو خجالت زده اهل و عیالش نکنهدلم به حال دخمل خاله میسوزه آخه امسال عید هیچی ندارن که تو ببلاگشون بزارن

 

خبر دیگه اینکه  چند شب پیش اولین ٤شنبه سوری رو هم به خیر و سلامتی  گذروندم  ای بابا ٤شنبه ٤شنبه که میگفتن این بود من که نه تنها نترسیدم خیلی هم کیفیدم آخه نمیدونین اون دنیا چه جوی واسه این ٤شنبه سوری واسمون ساخته بودن ما که بجز ٥ شش تا دلمه خوشمزه چیزی از ٤شنبه سوری نفهمیدیم

 

خوب دیگه حالا بریم سراغ خودم که خاله جون خیلی کار داره وباید بره به کاراش برسه

عرض کنم خدمتتون که با اومدن ماه فروردین و سوم ماه منم سه ماهه میشم به سلامتی دیگه یواش یواش وقتشه که فامیلامون از وجود من  باخبر بشن هرچند انگار بعضی از فامیلا یه بویی بردن ولی هنوز بروی خودشون نمیارن خوب نیارن مام بروی خودمون نمیاریم  ایشششششابله

 

 

خولاصه که سال٩١ هم به خیر و خوشی تموم شد ومنم سه ماهمو تموم کردم ایشاله که سال٩٢ هم برای من وهم برای مامان و بابای عزیزم سال خوب و پر برکتی باشه

اینم آخرین عکسم تو سال ٩١ (خودم عمدا کله ملاق شدم که یکم بخندین)

همگی بگین ماشاله چشم نخوری ایشاله

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
2 فروردین 92 2:47
ماشاالله ماشاالله ماشاالله چشم نخوری ایشالله
Man & Ma (مامان فاطمه ناز )
5 فروردین 92 8:20
صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پر است که یاد تو افتخاریست در دارایی دلم .... وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
17 فروردین 92 12:32
سلام دوست خوبم
اسم وبلاگ دخترم عوض شد اگه میشه با اسم جدید لینکمون کنید ممنون


چشششششششم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
18 فروردین 92 9:09
کجایی مامان مسافر کوچولو چرا نمیایین آپ کنین