محمد حسین جوووونمحمد حسین جوووون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

آقــــــــایی که من باشم

عید همگی بود مبارک!

1392/1/24 18:25
778 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام  گوگولی هاگاوچران

حال احوال؟ عیدتون مبارک باشهههههههههههههههههدلقک

صد سال به این سالها !!!!!!!!!!!!!  تعطیلات خوش گذشت؟!

به ما که خییییییییییییییلی خوش گذشت جای همتون خالی اونقد رفتیم مهمونی و مهمون اومد خونمون که نگووووووالبته اینم بگم که خونه خودمون نبودیم و مامانم همچنان ویار آشپزخونه داره و از خونمون بدش میاد زبان غیر از سال تحویل بقیه روزا رو خونه مامان جون تلپ بودیمنیشخند

به قول خاله کوچیکه که تو هر ده کلمه دو کلمه هم میگه تودیع و معارفهمعارفه من هم تو این تعطیلات برگزار شد و رسما به  دنیای آدم بزرگا معرفی شدمبماند که با شنیدن این خبر مسرت بخش چه شادمانی ها و هلهله ها توی فامیل  برپا شدنیشخندزبان

خلاصه که این تعطیلات خیلی خیلی خوش گذشت مژهسیزده بدرو هم رفتیم باغ خودمون

 

بعد تعطیلات هم واسه چکاپ ماهیانه با مامانی رفتیم پیش دکینیشخنداونجا بود که من چهره واقعیمو به مامان بابام نشون دادم 

گفتم یه نمه شیطونی کنم تا از الان حساب کار دستشون بیادهی ورجه وورجه میکردم و واسشون دست تکون میدادم چندتا هم حرکت آکروبات واسشون اومدم که دیگه ذوقققققققق مرگ شدننیشخندو کلی از این حرکاتم به وجد اومدنبالاخره که باید منو میشناختن پس چه بهتر که از الان بدونن طرف حسابشون چه موجودیهشیطانشیطان

خب دیگه فک کنم واسه امروز کافی باشه خاله جون کار داره و باید بره فقط اگه خواستین عسک ببینین بدوین بیایین ادامه تا نشونتون بدم ههههههههههههههههههه


نی نی نوشت: از همه مامانای خوب که زحمت میکشن و اینجا میان و واسمون کامنت میزارن خییلی ممنونم و معذرت میخوام که من نمیتونم تند تند بیام ببلاگشون ومحبتشونو جبران کنم

مخصوصا مامان ستایش مهربون ستایش خوش زبون قلب

آخه من خودم که یه نی نی ام مامانم هم حوصلش نمیشه میمونه خاله که اونم درگیر دُخی شیطونشهشیطان

خولاصه که عذر تخصیر جهت تاخیر ایشاله خودم که بزرگ شدم محبت همتونو جبران میکنم

 

 

عکسا دست مامانمه هر وخت داد ما هم میزاریمخنثیعینکافسوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
29 فروردین 92 1:51
وظیفس خواهر جون این حرفها چیه ان شالله جمعتون به زودی زود این شکل شه