محمد حسین جوووونمحمد حسین جوووون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

آقــــــــایی که من باشم

هفته هفتم

1391/12/10 2:06
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

 

داللــــــــــــــــی من اومدم با کلی حرف

جونم واستون بگه از اتفاقاتی که تو این هفته واسه من و مامانی افتاد

ماجرا از روزی شروع شد که مامانی یکم کمرد درد گرفت و رو  کمر و شکمش  چند تا جوش زد اولش مامانم خیلی جدی نگرفت ولی چند روز بعد که کمر درداش بیشتر شد با بابایی رفتیم بیمارستان اونجا هم مامانمو اورژانسی معاینه کردن و گفتن به احتمال قوی بیماری زوناست بیچاره مامانم خیلی ناراحت شد و اون شبو تا صبح نخوابید همش نگران من بود و گریه میکرد

خلاصه فردا قرار شد بریم یه متخصص عفونی تا مامانمو معاینه کنه که خوشبختانه اونجا بود که معلوم شد اونطوری که دکترای بیمارستان مامانمو ترسونده بودن نبوده و حال مامانم خوبه هیچ خطری هم منو تهدید نمیکرد دوباره حال و هوای شادی به خونمون برگشت و مامان وبابام خیالشون از بابت من راحت شد

خدا جونم شکرررررررررررررررررررررت

 

 

 

خوب دیگه حالا بریم سراغ خودم که تو این دو هفته ای که نبودم حسابی قد کشیدم و بزرگ شدم

در ضمن خیلی بچه خوب و سر براهی هستم و زیاد مامانمو  سر ویار و تهوع اذیت نمیکنم و هر چی مامان میخوره با جون و دل قبولش میکنم فقط یکم شیرینی دوس ندارم که اونم طبیعیه

 


اینم از عکسم

سرعت رشدمو که دارین

بگین ماشاله

اون گردالو هم آدامسمه که بادکنکش کردم چیکار کنم تنهایی حوصلم سر میره خب !!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان فاطمه ناز (Man & Ma)
10 اسفند 91 7:01
صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پر است که یاد تو افتخاریست در دارایی دلم .... وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی لطفا نظر فراموش نشه www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
16 اسفند 91 7:59
سلام خوبی مسافر کوچولو
من ستایشم عشق مامان و بابام میخوای با من دوست شی پس بدو بیا


سلام ستایش جون میخوام باهات دوست بشم ولی آدرس نزاشتی که؟!!
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
21 اسفند 91 2:02
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟نی نی عزیز خوبههه؟؟؟؟؟؟ببخش دیر جواب دادم بله که دوست میشم همین الان لینکت کردم♥♥


میسی
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
21 اسفند 91 2:21
از آشنایی باهاتو خوشبختم مامان بامزه و دوس داشتنیییییی


ولی من یه نی نی ام
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
21 اسفند 91 8:50
سلام عزیزم من ستایشم ببخشید انروز یادم رفت آدرس بزارم بدو بیا پیشم


چشم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
21 اسفند 91 8:52
با افتخار لینک شدی مسافر کوچولو من مشتاق دیدنت هستم


شرمندمون کردین
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
26 اسفند 91 10:47
آرزوی سالی پر از شادی و سلامتی پیشاپیش سال نو تبریک میگم شاید فرصت نکنم دوباره بیام خداحافظ تا سال بعد


مرسی خاله جون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
27 اسفند 91 9:15
ما آپـــــــــــــــــــــیییم


مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
29 اسفند 91 14:02
xxxxxxxx_________xxxxxxxxxx
_xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
__xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_______xxxxxxxxxxxxxxxxx
__________xxxxxxxxxxxx
____________xxxxxxxx
_____________xxxxxx
______________xxxx
______________xxx
______________xx
______________x
_____________x
سالی پر از شادی و سلامتی براتون آرزو دارم
عیدتون مبارک♥



مرسییییییییی
عید شمام مبارک