محمد حسین جوووونمحمد حسین جوووون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آقــــــــایی که من باشم

سیسمونی

1392/6/25 15:38
728 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام

بعد از یه غیبت طولانی اومدم با خبرهای خوششششش

اول اینکه بالاخره شمارش معکوس تا زمینی شدنم شروع شده لبخند

یکشنبه قراره خانم دکتر واسه آخرین بار مامانمو ویزیت کنه و وقت بستری شدنمونو مشخص کنه

 

 

هوررااااااااااااااااااااااا

خودم دلم میخواد روز سه شنبه بدنیا بیام آخه روز  ولادت امام رضاستقلب


البته  هر روز که قسمتمون بود ماهم راضی به اونیم یا شانس و یا اقبال...

 

خبر دومم اینکه امروز یهنی ١٩ شهریور مامان جون و خاله هام سیسمونیمو آوردن و اتاقمو چیدن

واااااااااااااااای که اتاقم چه خوشچل شده تازشم خاله جون اولی یه پرده ناز واسه اتاقم دوخته

بیا و تماشا کن من که خعلی خوشم اومده

اگه خواستین عکسای سیسمونیمو ببینین برین ادامه مطلب بیزحمت

 

 

خب دیگه فک کنم این آخرین نامه نگاری من تو دوران جنینیم بود انشاله بدنیا که اومدم در اولین فرصت میام و ببلاگمو آپ میکنم و عکسای نازمو واستون میزارم

واسه من و مامانم دعا کنین

بااااااااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرناز
20 شهریور 92 23:00
سلام فرشته ایشالا هر وقت که می خوای زمینی بشی به سلامتی باشه و دل مامان و بابات شاد بشه بهمون سر بزن


مرسی خاله جون مهربونم
مهناز مامان ترلان کوچولو
25 شهریور 92 15:39
عزیزم گل پسری شهریوری امیدوارم به سلامتی دنیا بیای


مرررررررررسی خاله جون
ماهرخ
26 شهریور 92 12:37
انشاله به سلامتی و صحیح و سالم بدنیا بیاد . به ماهم سر بزنید


ممنونم خاله جون
بروی چشششششم
زهرا دختر خاله
29 شهریور 92 23:21
سلاااام پسر خاله ی گلم

امشب شبببب آخرههههههه

فردا میریم بیمارستان بیاریمت پیش خودمون...

قربانت

منتظرتم

زهرا دخمل خاله(دختر خاله ی بزرگ)


به به به خاله دخترررر
بغلتو باز کن که اومدمــــــــــــ