محمد حسین جوووونمحمد حسین جوووون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

آقــــــــایی که من باشم

مامانی تولدت مبارک

1391/12/7 22:06
892 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام صد تا سلام هزارو سیصد تا سلام

امروز یه خبر خوش دارم

اگه گفتین چی؟؟!!!!!!!!!!!!

اصلا خودم میگم

امروز تولد مامانی جون عزیزمه

حالا بزن دست قشنگه رو به افتخارش

البته امسال بخاطر من همه دارن مامانی رو لوس میکنن

تا حالا واسه مامانم 2 تا تولد گرفته شده

اولین تولدمامانم  خونه خاله دومی  و دخمل خاله نازنازی بود که دوروز پیش وقتی خونشون دعوت بودیم گرفته شد و مامانی کلی سورپرایز شد

 

دومیش هم امروز خونه خودمون برگزار شد آتا جون وآنا جون همراه عموجون و عمه جونام اومدن خونمون و واسه مامانم تولد گرفتن بعدش هم کلی هدیه گیر مامانم اومد

 

عکس هدیه ها رو هم خاله جونم گذاشته ادامه مطلب خواستین ببینین

خب دیگه من باید برم

فقط اگه زحمتی نیست شما هم  به مامانم تبریک بگین آخه این وبلاگ یه سورپرایزه واسه مامان جونمچشمکنیشخندزبان

تا من بدنیا بیام این یه رازه  بین من و خاله دومی  عینک

 

 

 


نی نی نوشت ١-وبلاگمون توسط یه موتور جستجو گر لو رفت

نی نی نوشت٢-اسم وبلاگم بدلایل امنیتی از دودوخونی به مسافر کوچولو تغییر کرد

 

این عروسک و شلوار هم هدیه خاله جونا و مامان جون به مامانم بود

 

 

ایشاله مبارکش باد

 

آناجون یه سرویس آرکوپال

عمه اولی یه ٥٠ هزاری

عمه دومی یه لباس خوشگل

عمو جونم هم یه ٥٠ هزاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

قالب و تقویم کودکانه
6 اسفند 91 10:08
با سلام طراحی منحصر بفرد تقویم 92 با عکس کودکان شما بدون استفاده از تقویم های آماده بدون استفاده از نرم افزار ساخت تقویم آماده با طرحها و ایده های درخواستی شما و انواع تم های دلخواه تقویم اختصاصی 92 با عکس کودک شما و اگر تقویمی خاص مد نظر شماست کافیست توضیحات آن را به ما بدهید تا برای شما طراحی کنیم با تشکر برای دیدن نمونه کارها به وبلاگ زیر بروید: http://baby-graphic.blogfa.com و برای کسب اطلاعات بیشتر با ای میل زیر در تماس باشید calendar.taghvim@gmail.com
دختر خاله اولی
7 اسفند 91 18:58
سلاااام نی نی خاااله
مارو هم حافظ اسرارتون بدونین نی نی خااالهما اینیم دیگه چه میشه کرد اماااا من بچه خوبیم به کسی نمیگم فعلا 9 ماه صبر میکنم یه وقت عجله نکنی زود بیایی هاااا
به این میگن یه خاله دختر در حد موتور جستجو گر


ای دختر خاله وروجک
امان از دست تو
مامان کنجد
9 اسفند 91 0:20
تولد تولد تولدت مبارک
قرش هم خودم میدم
اینم هدیتون


مرسی مامان کنجد جون
قر هم ندادین ندادین
مامان توت فرنگی
16 اسفند 91 9:47
خوشحالم که به من سر زدی
وقتی وبلاگت را باز کردم فکر کردم وبلاگ خودمه
خیلی شبیه
حتی پیوندهاش
ایشاالله به سلامتی به دنیا بیای
مامانی را هم اذیت نکن


باشه دوست جونی عزیزم